Кошик
6134 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

вул. Січневого Прориву 95, Біла Церква, Україна
Додати відгук
www.mebel-store.com.ua
+380 (73) 306-94-11
+380 (67) 539-40-29
+380 (50) 432-71-63

Доставка та Оплата

Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється компаніями «Нова Пошта».

Спосіб оплати товарів при доставці по Україні компанією «Нова Пошта»:

• Безготівковий (на розрахунковий рахунок)

• Післяплати (оплата при отриманні)

Порядок оформлення доставки замовлень по Україні компанією «Нова Пошта»

Для замовлень з післяплатою (оплатою при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта»)

1. Після оформлення замовлення Вам зателефонує співробітник компанії для уточнення всіх даних. Всі замовлення обробляються в порядку їх надходження.

2. Як тільки ваше замовлення буде укомплектоване та упаковане, вам прийде СМС-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної (ТТН).

3. Відправлення замовлень відбувається з понеділка до суботу протягом 3-6 робочих днів, якщо товар в наявності, та 6-14 робочих днів, якщо товар під замовлення з моменту оформлення замовлення*. (СБ, НД вихідні)

4. Графік відправлення замовлень по Україні у святкові дні може відрізнятись від звичайного графіка, описаного в цьому розділі. Тут ви можете дізнатись терміни доставки вашої посилки компанією «Нова Пошта»: https://novaposhta. ua/ua/onlineorder/estimatedate

5. При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» необхідно обов'язково перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче. При виборі післяплати ви оплачуєте:

◦ вартість замовлення;

◦ вартість послуг компанії «Нова Пошта», а саме: вартість доставки згідно з тарифами компанії «Нова Пошта»** + комісія за послугу переказу грошових коштів відправнику у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн.

Згідно з умовами надання послуг компанією «Нова пошта» відправлення зберігаються у відділенні протягом 5-ти робочих днів відповідного відділення (враховуючи день надходження відправлення). З 6-го робочого дня розпочинається платне зберігання.

Для оплачених замовлень

1. Після оформлення замовлення Вам зателефонує співробітник компанії для уточнення всіх даних. Всі заявки обробляються в порядку їх надходження.

2. Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером вашого замовлення та банківськими реквізитами для здійснення оплати.

При здійсненні оплати вам слід враховувати комісію за переказ коштів на рахунок продавця.

3. Як тільки ваше замовлення буде оплачене***, укомплектоване та упаковане, вам прийде друге СМС-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної (ТТН).

Відправлення замовлень відбувається з понеділка до суботу протягом 3-6 робочих днів, якщо товар в наявності, та 6-14 робочих днів, якщо товар під замовлення з моменту оформлення замовлення*. (СБ, НД вихідні)

Графік відправлення замовлень по Україні у святкові дні може відрізнятись від звичайного графіка, описаного в цьому розділі.

Тут ви можете дізнатись терміни доставки вашої посилки компанією «Нова Пошта»: https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate

При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» вам необхідно обов'язково перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче.

У разі повної оплати замовлення на розрахунковий рахунок магазину, при отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» ви сплачуєте лише вартість її доставки згідно з тарифами компанії «Нова Пошта»**.

*Оплата замовлення вважається здійсненою в момент зарахування коштів на банківський рахунок продавця.

Термін надходження коштів на рахунок продавця може відрізнятися залежно від емітента банківської картки покупця:

• оплати з карток надходять на рахунок протягом дня (як правило, протягом кількох годин)

Важлива інформація:

1. Ми надсилаємо післяплатою замовлення вартістю понад 2000 грн. лише після внесення покупцем часткової передоплати розміром 20% від суми замовлення. Ця передоплата є гарантією затребуваності посилки покупцем. У разі відмови одержувача від надсилання передоплата не повертається: ми використовуємо її для оплати послуг компанії «Нова Пошта» з доставки посилки в обидві сторони.

2. Ми надсилаємо посилки по всій території України, за винятком тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м.Севастополя, а також населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень згідно з переліком, встановленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 №1085-р.

3. При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» вам необхідно обов'язково перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче. Ми не несемо відповідальності перед покупцями за дефекти замовлення (посилки), що містяться, які були отримані покупцями без попереднього огляду в поштовому відділенні.

Правила цілостності товару при отриманні замовлення.

Увага!!!

Для запобігання спірним ситуаціям при транспортуванні замовлень компанією-перевізником просимо ознайомитися з цією інформацією. Оформлюючи замовлення в інтернет-магазині, Покупець підтверджує повну і беззастережну згоду з наведеною нижче інформацією.

Незалежно від обраного способу оплати Покупець має право оглянути замовлений товар безпосередньо в поштовому відділенні (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки, та цілістність товару в середині упаковки). У разі, якщо за результатом огляду посилки Покупець виявить пошкодження товару при транспортуванні та/або інші дефекти товару, Покупцеві необхідно відмовитися від отримання і оплати посилки, а також провести фотофіксацію і скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії-перевізника.

Магазин не несе відповідальності перед Покупцями за пошкоджені замовлення (посилки), що були отримані Покупцями без попереднього огляду у поштовому відділенні відповідно до описаного вище алгоритму.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner